The impact of spelling correction and task context on short answer assessment for intelligent tutoring systems

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

The impact of spelling correction and task context on short answer assessment for intelligent tutoring systems

Autor(en): Ziai, Ramon; Nuxoll, Florian; De Kuthy, Kordula; Rudzewitz, Björn; Meurers, Walt Detmar
Tübinger Autor(en):
Ziai, Ramon
Nuxoll, Florian
De Kuthy, Kordula
Rudzewitz, Björn
Meurers, Walt Detmar
Erscheinungsjahr: 2019
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: https://aclanthology.org/W19-6310
Dokumentart: Teil eines Buches
Erschienen in: Proceedings of the 8th Workshop on Natural Language Processing for Computer Assisted Language Learning (NLP4CALL 2019) - Linköping : Linköping University Electronic Press, 2019
Seitenbereich: 93-99
Verbund-Nachweis: 1772537055
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: