The relationship between trainers’ media‐didactical competence and media‐didactical self‐efficacy, attitudes and use of digital media in training
Autor(en):
|
Bonnes, Caroline; Leiser, Carmen; Schmidt-Hertha, Bernhard; Rott, Karin Julia; Hochholdinger, Sabine
|
Tübinger Autor(en):
|
|
Erschienen in:
|
International Journal of Training and Development - Wiley
(2020), Bd.
24,
H.
1,
S.
74-88
|
Sprache:
|
Englisch
|
Referenz zum Volltext:
|
https://dx.doi.org/10.1111/ijtd.12171
http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:352-2-16ievvy3rb5b80
|
Dokumentart:
|
Wissenschaftlicher Artikel
|
Verbund-Nachweis:
|
1690332611
|
Kommentar:
|
Zweiter Link führt zur Zweitveröffentlichung auf KOPS (Repositorium der Universität Konstanz)
|
Zur Langanzeige
|