The genetic relationship between educational attainment and cognitive performance in major psychiatric disorders

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

The genetic relationship between educational attainment and cognitive performance in major psychiatric disorders

Autor(en): Comes, Ashley L.; Senner, Fanny; Budde, Monika; Adorjan, Kristina; Anderson-Schmidt, Heike; Andlauer, Till F. M.; Gade, Katrin; Hake, Maria; Heilbronner, Urs; Kalman, Janos L.; Reich-Erkelenz, Daniela; Kloehn-Saghatolislam, Farah; Schaupp, Sabrina K.; Schulte, Eva C.; Juckel, Georg; Dannlowski, Udo; Schmauss, Max; Zimmermann, Joerg; Reimer, Jens; Reininghaus, Eva; Anghelescu, Ion-George; Arolt, Volker; Baune, Bernhard T.; Konrad, Carsten; Thiel, Andreas; Fallgatter, Andreas J.; Nieratschker, Vanessa; Figge, Christian; von Hagen, Martin; Koller, Manfred; Becker, Thomas; Wigand, Moritz E.; Jaeger, Markus; Dietrich, Detlef E.; Stierl, Sebastian; Scherk, Harald; Spitzer, Carsten; Folkerts, Here; Witt, Stephanie H.; Degenhardt, Franziska; Forstner, Andreas J.; Rietschel, Marcella; Noethen, Markus M.; Wiltfang, Jens; Falkai, Peter; Schulze, Thomas G.; Papiol, Sergi
Tübinger Autor(en):
Fallgatter, Andreas J.
Nieratschker, Vanessa
Erschienen in: Translational Psychiatry (2019), Bd. 9, Article 210
Verlagsangabe: Nature Publishing Group
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1038/s41398-019-0547-x
ISSN: 2158-3188
DDC-Klassifikation: 610 - Medizin, Gesundheit
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: