Where, When and Why Brain Activation Differs for Bilinguals and Monolinguals during Picture Naming and Reading Aloud

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Where, When and Why Brain Activation Differs for Bilinguals and Monolinguals during Picture Naming and Reading Aloud

Autor(en): Jones, Oiwi Parker; Green, David W.; Grogan, Alice; Pliatsikas, Christos; Filippopolitis, Konstantinos; Ali, Nilufa; Lee, Hwee Ling; Ramsden, Sue; Gazarian, Karine; Prejawa, Susan; Seghier, Mohamed L.; Price, Cathy J.
Tübinger Autor(en):
Lee, Hwee Ling
Erschienen in: Cerebral Cortex (2012), Bd. 22, H. 4, S. 892-902
Verlagsangabe: Oxford Univ Press Inc
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1093/cercor/bhr161
ISSN: 1047-3211
DDC-Klassifikation: 610 - Medizin, Gesundheit
570 - Biowissenschaften, Biologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: