dc.contributor.author |
Eitel, Alexander |
de_DE |
dc.date.accessioned |
2013-10-30T13:21:28Z |
|
dc.date.available |
2013-10-30T13:21:28Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
de_DE |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10900/37686 |
|
dc.language.iso |
en |
de_DE |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|
dc.subject.classification |
Intermedialität |
de_DE |
dc.subject.classification |
Informationsverarbeitung |
de_DE |
dc.subject.classification |
Lehr-Lern-Forschung |
de_DE |
dc.title |
How processing a picture facilitates learning from text : evidence for scaffolding |
de_DE |
dc.type |
PhDThesis |
de_DE |
utue.artikel.swb |
382407679 |
de_DE |
utue.kommentar.intern |
Tübingen, Univ., Diss., 2013. |
de_DE |
utue.personen.pnd |
Eitel, Alexander/306535491 |
de_DE |
utue.personen.roh |
Eitel, Alexander |
de_DE |
utue.publikation.seitengesamt |
97 S. : Ill., graph. Darst. |
de_DE |
utue.titel.verfasserangabe |
vorgel. von Alexander Eitel |
de_DE |
utue.publikation.abrufzeichen |
tdis |
de_DE |
utue.publikation.swbdatum |
1305 |
de_DE |
utue.publikation.fachbereich |
38 |
de_DE |
utue.publikation.fakultaet |
7 Mathematisch-Naturwissenschaftliche Fakultät |
de_DE |