dc.contributor.author |
Matley, David |
de_DE |
dc.date.accessioned |
2013-10-24T12:58:09Z |
|
dc.date.available |
2013-10-24T12:58:09Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
de_DE |
dc.identifier.isbn |
978-3-8288-2950-3 |
de_DE |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10900/37080 |
|
dc.language.iso |
en |
de_DE |
dc.publisher |
Marburg : Tectum |
de_DE |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|
dc.subject.classification |
Englisch |
de_DE |
dc.subject.classification |
Fremdsprachenlernen |
de_DE |
dc.subject.classification |
Grammatik |
de_DE |
dc.subject.classification |
E-Learning |
de_DE |
dc.title |
Exploratory grammar learning in a multimedia environment |
de_DE |
dc.type |
PhDThesis |
de_DE |
utue.artikel.swb |
367817039 |
de_DE |
utue.kommentar.intern |
Zugl.: Tübingen, Univ., Diss., 2011. |
de_DE |
utue.personen.pnd |
Matley, David/367816792 |
de_DE |
utue.personen.roh |
Matley, David |
de_DE |
utue.publikation.seitengesamt |
528 S. : graph. Darst. |
de_DE |
utue.titel.verfasserangabe |
David Matley |
de_DE |
utue.publikation.abrufzeichen |
tdis |
de_DE |
utue.publikation.swbdatum |
1207 |
de_DE |
utue.publikation.fachbereich |
Anglistik/Amerikanistik |
de_DE |
utue.publikation.fakultaet |
5 Philosophische Fakultät |
de_DE |