| dc.contributor |
Eberhard Karls Universität Tübingen |
de_DE |
| dc.contributor.author |
Amo, Victoria |
de_DE |
| dc.date.accessioned |
2025-04-25T05:09:53Z |
|
| dc.date.available |
2025-04-25T05:09:53Z |
|
| dc.date.issued |
2025 |
de_DE |
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10900/164625 |
|
| dc.language.iso |
en |
|
| dc.publisher |
Tübingen |
de_DE |
| dc.title |
Investigating and training metacognition in the context of emotion regulation and mental health : theory-driven and evidence-based ecological momentary interventions |
de_DE |
| dc.type |
PhDThesis |
de_DE |
| utue.personen.roh |
Amo, Victoria |
de_DE |
| utue.publikation.seitengesamt |
1 Band (verschiedene Seitenzählungen) |
de_DE |
| utue.titel.verfasserangabe |
vorgelegt von Victoria Amo Olea |
de_DE |
| utue.publikation.abrufzeichen |
tdis |
de_DE |
| utue.publikation.swbdatum |
2503 |
de_DE |
| utue.publikation.fachbereich |
41 |
de_DE |
| utue.publikation.fakultaet |
4 |
de_DE |
| utue.artikel.ppn |
1920074376 |
de_DE |