Investigating abstractness and motivation as scaffolding elements in biology lesson planning : an explorative study

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Investigating abstractness and motivation as scaffolding elements in biology lesson planning : an explorative study

Autor(en): Nyamupangedengu, Eunice; Randler, Christoph
Tübinger Autor(en):
Randler, Christoph
Erscheinungsjahr: 2023
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://hdl.handle.net/10900/135023
http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:21-dspace-1350236
http://dx.doi.org/10.15496/publikation-76374
https://publikationen.uni-tuebingen.de/xmlui/handle/10900/135023
Dokumentart: Teil eines Buches
Erschienen in: Teacher education in South Africa and Germany - Tübingen : Tübingen University Press, 2023
Seitenbereich: 161-180
Verbund-Nachweis: 1859144659
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: