The plural counts: Inconsistent grammatical number hinders numerical development in preschoolers - A cross-linguistic study

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

The plural counts: Inconsistent grammatical number hinders numerical development in preschoolers - A cross-linguistic study

Autor(en): Haman, Maciej; Lipowska, Katarzyna; Soltanlou, Mojtaba; Cipora, Krzysztof; Domahs, Frank; Nuerk, Hans-Christoph
Tübinger Autor(en):
Soltanlou, Mojtaba
Cipora, Krzysztof
Nürk, Hans-Christoph
Erschienen in: Cognition (2023), Bd. 235, Article 105383
Verlagsangabe: Elsevier
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1016/j.cognition.2023.105383
ISSN: 0010-0277
DDC-Klassifikation: 150 - Psychologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: