Dateien: | ||
URI: |
http://hdl.handle.net/10900/142649
http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:21-dspace-1426494 http://dx.doi.org/10.15496/publikation-83995 http://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:21-dspace-1426493 http://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:21-dspace-1426493 |
Dokumentart: | PhDThesis |
Date: | 2023-06-30 |
Source: | Zühlke, A., Kugler, P., Hackenberger, A. & Brändle, T. (2021). Accounting for upgrading and dropout in educational decisions: New evidence for lifetime returns in Germany. Education Economics. Brändle, T., Kugler, P. & Zühlke, A (2021). Individuelle Erträge eines dualen Studiums. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 24, 1007–1032. Zühlke, A. (2023). Monetäre Renditen von sekundärer und tertiärer Bildung. Ein narratives Review. Zeitschrift für Bildungsforschung. |
Language: |
German English |
Faculty: | 6 Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät |
Department: | Erziehungswissenschaft |
Advisor: | Schmidt-Hertha, Bernhard (Prof. Dr.) |
Day of Oral Examination: | 2023-05-25 |
Keywords: | Bildungsertrag , Bildungssystem , Soziale Mobilität |
License: | http://tobias-lib.uni-tuebingen.de/doku/lic_mit_pod.php?la=de http://tobias-lib.uni-tuebingen.de/doku/lic_mit_pod.php?la=en |
Order a printed copy: | Print-on-Demand |
Show full item record |