Monitoring and analysis of the change process in curriculum mapping compared to the National Competency-based Learning Objective Catalogue for Undergraduate Medical Education (NKLM) at four medical faculties : part II : key factors for motivating the faculty during the process
Autor(en):
|
Lammerding-Köppel, Maria; Giesler, Marianne; Gornostayeva, Maryna; Narciß, Elisabeth; Wosnik, Annette; Zipfel, Stephan; Griewatz, Jan; Fritze, Olaf
|
Tübinger Autor(en):
|
|
Erschienen in:
|
GMS journal for medical education - [Erlangen] : Gesellschaft für Medizinische Ausbildung in der Arbeitsgemeinschaft der Wissenschaftlichen Medizinischen Fachgesellschaften (AWMF)
(2017), Bd.
34,
H.
1,
S.
DOC 6
|
Sprache:
|
Englisch Deutsch
|
Referenz zum Volltext:
|
https://dx.doi.org/10.3205/zma001083
|
Dokumentart:
|
Wissenschaftlicher Artikel
|
Seitenzahl:
|
18
|
Verbund-Nachweis:
|
1582115117
|
Zur Langanzeige
|