Dateien: | ||
URI: |
http://hdl.handle.net/10900/119448
http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:21-dspace-1194487 http://dx.doi.org/10.15496/publikation-60821 http://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:21-dspace-1194489 |
Dokumentart: | PhDThesis |
Date: | 2021-10-08 |
Language: | German |
Faculty: | 7 Mathematisch-Naturwissenschaftliche Fakultät |
Department: | Mathematik |
Advisor: | Cederbaum, Carla (Prof. Dr.) |
Day of Oral Examination: | 2021-07-30 |
DDC Classifikation: |
150 - Psychology 370 - Education 510 - Mathematics |
Keywords: | Mathematik , Hochschuldidaktik , Fachdidaktik , Differentialgeometrie , Vernetzung , Lineare Algebra , Analysis , Lehramtsstudium |
Other Keywords: |
![]() Mathematikseminar forschungsähnliches Lernen ![]() concrete manipulatives mathematics-related beliefs tertiary education |
License: | http://tobias-lib.uni-tuebingen.de/doku/lic_mit_pod.php?la=de http://tobias-lib.uni-tuebingen.de/doku/lic_mit_pod.php?la=en |
Order a printed copy: |
![]() |
Show full item record |